Startsidan  ·   Instagram  ·   Weheartit  ·   Tumblr

Bara massa mys

Skrivet:    ·  Allmänt
OM jag väntat otåligt på att det ska bli helg! Jag är fortfarande sjukledig så mina dagar är inte så värst varierande, förutom när det blir helg och pojkvännen kommer hem. Då försöker vi mysa och umgås så mycket som bara möjligt. När han är borta är oftast Anne här, man skulle kunna säga att hon är min roommate haha. Filmkvällarna har varit många och sånt gillar vi! 
Efter min olycka har jag nog insett hur skönt det är att bara ta det lugnt på helgerna och mysa istället för att köra på en vild utekväll. Vet inte ens om jag vill ut nångång mera efter att ha pausat så länge, jag har inte saknat det direkt... Tummen upp för hemmamys alltså! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Liniis 21 år, Finland.

Beskrivning kommer!


Kontakt/Samarbete: [email protected]