Startsidan  ·   Instagram  ·   Weheartit  ·   Tumblr

Vi börjar om!

Skrivet:    ·  Allmänt
Ikväll togs det många beslut känner jag! Satt som bäst och letade inspiration i hopp om att bli vän med min kamera igen och slutade med att jag är tillbaka här på bloggen. Tänkte att jag kanske vill börja blogga igen, men jag ville ändå börja om från början så alla gamla inlägg är borta nu. Varenda en. Först läste jag igenom en hel del inlägg förstås, skrattade åt gamla minnen och kände lite vemod när jag insåg hur annorlunda allting var då. Hur annorlunda jag var. Skönt ändå att man kan ta en plot twist och börja om ibland, eller hur?



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Liniis 21 år, Finland.

Beskrivning kommer!


Kontakt/Samarbete: [email protected]